Tuesday, December 23, 2008

~ perbualan singkat ~

i
Menerima panggilan...
Dari sahabat di Ipoh...
Berbual-bual kosong....
Di bandar yang sama..tapi susah benar untuk berjumpa...

ii
Bercerita tentang mereka yang akan ke 'oversea'
Adeh~ bertuahnya mereka..
Tahniah untuk kalian semua.. :-)

iii
Mengatur jemputan perkahwinan rakan-rakan..
Wah~ rupanya ramai juga yang akan berumah tangga
Singkat benar rasa masa...
Tak Sangka...
Sudah mahu ke angka 25

iv
Menilai kembali kealpaan diri..
Merenung tiap baris kata...
Mengtafsir tiap tingkah saya..
Saya akur...
Ego itu saya ada...
tolak ansur juga saya ada...

10 comments:

Aidy Shahiezad said...

cara tulisan cik mazni sangat unik... keep up dis unique style k... chalo.... ;)

WaNabE said...

thats a laila style..i like!!!puitis n but not jiwangz ek..hehehe

Aidy Shahiezad said...

yerp... yg jiwang hanya jiwangers, aum.. ahaks... ampun aum ek...

WaNabE said...

hahaha...aum, jgn mrh ek..kui kui kui..

killr0yLive said...

ahaks papa aum jiwangers...

mazni namaku said...

Terima kasih incik ady dan incik wan.... :-)dulu saya pernah malu untuk menulis seperti ini.. sebab rasa macam jiwang je...hehehe saya nie jiwa-jiwa org nyer... tapi tak sangka tak jiwang ya rupanya.. ;-)

Aidy Shahiezad said...

jangan memalu untuk trus menulis okay... kami support je..

neway, kalau laki jiwang, kita panggil jiwangers, tp kalo pompuan lak, dinamakan hati bunga.. huhuhu... ;p

mazni namaku said...

saya suka istilah itu... hati bunga.. Wah~ :p

Aidy Shahiezad said...

so, hati bunga la nie ek ?? hehehe... ;)

mazni namaku said...

:-) ya... tepat sekali, siap ada rama-rama tau...