Thursday, February 24, 2011

Macam Semangkuk Mee


Dalam Persahabatan
Tanpa ujian= hambar

Dalam Persahabatan
Tanpa salah faham = Kita takkan kenal kawan kita

Dalam Persahabatan
Bila terlalu akrab = Buat kita lupa shbt kita tu pun ada perasaan
(sayalah tu...suka over2 keluarkan perkataan)

hurmm..
dalam persahabatan perlu ada banyak rencah...
perlu ada banyak tolak ansur dan melengkapikan..
baru ia
~INDAH~

yang penting, jgn jadi macam mee dekat atas...nampak jer menyelerakan
tapi hakikatnya.... hurmmm
~tak sedap~


Thursday, February 17, 2011

~Akhirnya Saya Undur Diri~


Pesan Beb: sudah lai...tak kemana

*Terkesan*

Jauh...

Jauh...

Paling Dalam Lubuk Hati


Setelah merenung,
setelah menilai...

Saya undur diri
Biar hari ni saya menangis teruk.. biar hari ni rasa macam nak meletup jantung



Thursday, February 10, 2011

Hati dah mendung


Hati dah mendung
K.E.L.A.B.U

Hati-hati dengan kata-kata
Hati-hati dengan kawan-kawan
Hati-hati dengan tingkah laku kita
Hati-hati dengan hati sendiri



Tuesday, February 1, 2011

~Bila Dia Terdiam~


Bila dia terdiam
Saya terkelu seribu bahasa

Bila dia menyepi
Saya mula merindu

Bila dia bersuara
Saya pula yang hilang punca

~SUSAH~

Kerana kisah lalu
saya seperti mana hari ini
kerana kisah lalu
saya rela menyepi

memandang dari jauh
tersenyum dari jauh

~mungkin hanya selesa begini~

maaf