Saturday, June 5, 2010

SubhanAllah =)

Sahabat, Kawan mahupun teman
jika anda punya rasa kehilangan
jika anda rasa terlalu kecewa
jika anda mencari sesuatu dalam hidup ini
Jika anda mahu membina keluarga yang kental imannya
yang dekat dgn penciptanya
yang sedar akan kerdilnya diri

Sesungguhnya..saya mencadangkan buat kalian semua
yang terlalu dekat dihati saya.
hadirlah
ke Seminar ESQ (The ESQ Way 165: Dr. Ary Ginanjar Agustian)
(www.esq.com.my)
(saya tdk punyai apa2 kepentingan,cuma berkongsi apa yg telah saya perolehi)

Saya punya kesempatan
Terbuka pintu hati
selama 3 hari disini....
SubhanAllah sesungguhnya Allah itu maha besar
Alhamdulilah Allah mengerakkan hati saya
Tidak ternilai ilmuNya
Cukup kerdil dan hina
Sebak, bergetar dalam dada

Ya Allah, Sesungguhnya aku memohon cintaMu,
Cinta orang-orang yang mencintaiMu dan amal yang dapat
menghantarku pada cintaMu
Ya Allah jadikan cintaMu lebih aku cintai
dari diriku sendiri, keluargaku & dari air yang dingin
H.R Tirmizi

No comments: