Tuesday, February 16, 2010

Mama: Rungsing ^_^

Cuti yang panjang, jalan yg sesak, cuaca yg panas...menjadikan saya amat malas utk bergerak keluar dari rumah...masa saya banyak dihabiskan di atas katil, didepan laptop juga di depan tv terpakunya saya....
oh..amat-amat indah sekali...tiada hal kerja yg perlu difikirkan..tiada masalah yg membelenggu di fikiran semua masa adalah milik saya.... =)
saya suka cuti kali ini...berehat sepuas-puasnya.....
namun....cara bercuti saya itu telah merungsingkan mama saya...hahahah~~ ampun ma' tak berniat....

mama: angah nie taknak keluar ke??
angah: isk..malas ler...panas tu...... jam lagi~~takde perasaan nak keluar....
mama: habis tu memerap mcm apa jer kat dlm bilik....
angah: home sweet home.... (sambil tersenyum)
mama: ~telah memulakan satu sesi syarahan panjang~
angah: aaaaaaaaaaaaaa~~ membidas tiap bait kata-kata
**sesi syarahan itu tdk dapat disiarkan disini... =)
kesimpulannya: jawapan2 dan bidasan saya telah membimbangkan mama saya.... ngeee ngeee

Sepeti biasa, kata mama kalau tak menjawab~ tak sah.....
kata saya, angah jawab penuh sopan dan beralaskan........ ;)

aihhh~ indah sebenarnya hidup berkeluarga.........
lantas, sayangilah keluarga......

2 comments:

Aidy Shahiezad said...

"masa saya banyak dihabiskan di atas katil..."

huhuhuhu... ;p

mazni namaku said...

hahahahaha :p
sudah lama tidak menghabiskan masa bersama2 katil itew......