Thursday, May 27, 2010

~kerana tak jadi kawin~

Seronok rasanya nk berkongsi cerita, kerana tak jadi kawen (serius aku ke yg tulis nie) saya telah mengagih2kan segala benda mak nenek yg telah saya beli utk kawen...segala barang hantaran, baju tunang, baju nikah, baju2 mentara yg saya beli semua saya dah agih2kan pada sahabat2 yg dekat dgn hati, juga keluarga terdekat... serius..takde perasaan apa2pun masa bagi tu...happy sangat ok! walaupun ada barang2 tu antaranya dibeli dekat jakarta dan bandung, tapi serius..cik lai puas hati..seronok tengok kawan2 suka.... =)

cik lai juga dah potong rambut pendek...dulu konon2 la...simpan rambut panjang, sbb nanti cik lai nak buat sanggulkan (sangul lintang-hahaha)...tapi kerana cuacapun tak mengizinkan dan ciklaipun tak jadi kawen..jadi cik lai nekad....potong rambut pendek. HA!! serius..ringan kepala...dan amat2 lapang..rasa macam baru hidup jer ;)

cik laipun nekad la..nak tukar background blog nie..nak tukar cara penulisan...tapikan..nak tukar cara penulisan berjaya...erm...sedangkan nak tukar background nie asyik tak boleh....pelik jugak..dulu buat senang je...aishhh..esok2 cik lai cuba lagikan...(kita tak boleh putus asa kan)

situasi pun macam menyebelahi cik lai...cik lai kene atend seminar ESQ dekat putrajaya... suka nyer....moga2 bertambah2 motivasi diri ciklai....
cik lai suka dan sayang korang2 dlm blog nie....korang2 doa2 ya..agar cik lai happy jer sentiasa...
cik lai suka diri cik lai sekarang....
dah tak culas...
dah tak monyok...
dah tak mengeluh kesah
dah tak marah2 orang
dah tak emosional

5 comments:

~aSFaLiZa~ said...

moga ada hikmah di sebalik semuanya ye lai

Faryza said...

cik lai..dtg putrajaya sms fariza taul....

mazni namaku said...

as: mudah-mudahankan ;)

fariza: ok..nanti kita bgtau....kita dok hotel mana ya...heheheh~

mazni namaku said...
This comment has been removed by the author.
ilyanie said...

kite suka sangat ciklai dh ok...hopefully, pasni bertambah2 lg cerianya...sayang ciklai...huhuhuhu