Sunday, September 20, 2009

Assalammualaikum
Syukur Alhamdulilah...telah selamat sebulan kita berpuasa...
Pelbagai cerita, memori serta pengalaman..
Saya optimis...
Buat sahabat
Bagi yang baru bergelar ibu, bergelar ayah,tunangan orang mahupun
baru 'bercouple' juga buat yang baru putus cinta
pasti punya cerita juga kenangan yang tersendiri
Perjalanan hidup ini kadangkala terlalu indah untuk diucapkan dengan kata-kata...
Kadangkala juga ia terlalu sukar untuk digambarkan dengan sebuah ceritA...

Buat Saya..
Syawal ini paling Indah....
Syukur ke hadrat Allah swt..
Tanggal 20 September 2009 bersamaan 1 Syawal 1430 Hijrah..
Genap saya 25 tahun...
Terima Kasih Tuhan..
Sesungguhnya rahmatmu amatlah besar..
Saya akur pada sebuah ketentuan...

Dikesempatan ini juga...
Saya menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf buat
sahabat-sahabat saya semasa di Tadika Perpaduan Taman Jujur Seremban, Tadika Kemas Kg. Melayu Kluang, Sek. Keb. Kampung Melayu, Kluang, Sek. Keb. Kamunting, Perak, Sek. Men. Keb. Kamunting, Perak, Sek. Men. King Edward vii, Perak, Universiti Malaysia Terengganu, Telekom Malaysia Berhad, Taiping, Badan Perhubungan UMNO Negeri Perak, Pejabat SUK Perak, dan sesiapa juga yang mengenali diri ini...


Buat fariza, terima kasih ya..untuk ingatan kad ini.....

2 comments:

sayer said...

salam aidilfitri laila...
selamat menempuh umur 25 tahun.. hehehehe..ap birtday!

UzaiR Rusli said...

ok cun lah, duit raya boleh bayar saman ek. hepy birthday!!!