Saturday, June 26, 2010

Kerana Saya nie Pemalu

Setelah hampir 2bulan along mendirikan rumah tangga cik lai baru berkesempatan balik semula ke Taiping. Sepanjang perjalanan cik lai berharap dan berdoa sangat-sangat agar along dan suami takde kat umah....biarlah dia dok kat umah mak mentua dia tu. hukhuk..tapi cik lai silap...sampai je kat depan pagar umah..kereta along dah ada....serius rasa nak nangis(huwaaaaaaaaaa) ngape along ada~

Bukan cik lai tak suka...tapikan cik lai canggung woooo.......matilah mesti cik lai jadi budak baik jer...dok dalam bilik jer...sebab cik lai ni pemalu tau :p ..sebelum ni mana pernah ada abang..jadi isk..tak selesa..tak selesa..semua kene control..nak baring2 dekat ruang tengok Tv pun dh tak boleh..jadi hanya lepak dalam bilik..tengok tv dlm bilik....semua dalam bilik jer...

Cakap pun control jer (hahahah tunggu la sikit masa lagi) cik lai tanya mama, ngape along ada..huhuhu....pastu mama cakap..ada ke tanya soalan mcm tu~ huhuhuhuhu.......serius tau korang...cik lai tak selesa..harapnya lepas ni cik lai pandai sesuaikan diri....susah....

3 comments:

fndrocka said...

ni betul punya pemalu...tgk gmbr kat belah kanan ni pun tak nampak muka...tunduk..kui3

Aidy Shahiezad said...

makan pun dlm bilik ?? huhuhu..

visit my latest entry:
http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/06/bukan-ayat-ayat-cinta.html

mazni namaku said...

fndrocka: hehehe....pura2 jer tu ;)
aidy:makan kalau dalam bilik conform 7 hari 7malam kene berleter :p