Thursday, March 5, 2009

..untuk sahabat...

sahabat-sahabat semua.. ampunkan saya, sudah lama tidak bertamu di sini...ceritakan tentang apa-apa sahaja kisah saya... dan sudah terlalu lama juga saya tidak bertamu membaca kisah-kisah kalian...

sahabat..
tika ini saya hanya punya waktu untuk kerja, kerja dan kerja..
pulang ke rumah hanya untuk tido, mandi...pulang juga ketika rumah telah gelap dan sahabat yang lain sudah lena dgn tidornya...

sahabat...
moga nanti setelah semuanya selesai..
saya akan mampu mengarang kisah saya kembali..
bercerita tentang apa jua yg saya rasa... ^_^
pengalaman saya sepanjang bertugas di "waktu" ini
adeh~ kepalaku berat bangat~...
tapi ia menyeronokkan buat saya...
letih tidak sekali.. sebab saya happy..~WINK~ WINK~

5 comments:

Aidy Shahiezad said...

takpe... take ur time okay...
setiap org ada masa sebok mereka... ;)

Nurulhuda said...

laila..aku pon tdo tatkala ko datang umah aku.. heh!!

killr0yLive said...

tika ini saya hanya punya waktu untuk kerja, kerja dan kerja..
pulang ke rumah hanya untuk tido, mandi...pulang juga ketika rumah telah gelap dan sahabat yang lain sudah lena dgn tidornya...

-wah ni mesti byk ot nih..masuk masyuk..

.c i k . j z . said...

-out of topic-
/me rindu nak makan lembu kat wakaf

so sad!

zeela zaynal said...

aummm cakkk!